Garantie
Naast de wettelijke zichttermijn heb je ook standaard 2 maanden garantie op de werking van je product. Heb je een probleem met je bestelling? Neem dan snel contact met ons op! (telefonisch of gebruik het contactformulier met vermelding van je ordernummer). Het is ook mogelijk om je product retour te sturen met het herroepingsformulier
Op elke spelcomputer / accessoire zit een garantiezegel voor de garantie. Bij verwijdering van deze zegel vervalt je garantie.

Wanneer vervalt je garantie?
- De spelcomputer is omgebouwd of er staat illegale software op de spelcomputer.
- Schade door eigen gebruik.
- Garantiezegel is niet meer aanwezig.

Problemen met jouw bestelling?
Problemen software
Heb je een probleem met jouw CD / blu-ray? Probeer eerst om de CD schoon te maken met een licht vochtige doek. Alle spellen worden gepolijst en het kan voorkomen dat er residu op de CD / blu-ray is achtergebleven.

Problemen hardware / accessoire
Heb je een probleem met een bij ons aangeschafte spelcomputer / accessoire? Dan kan je (bij voorkeur telefonisch) contact met ons opnemen. Vaak kunnen wij op afstand beoordelen wat het probleem is en zo het probleem oplossen.

Andere problemen met je bestelling?
Heb je een ander probleem met je bestelling? Neem dan contact met ons op, dit kan bijvoorbeeld via het contactformulier.

© 2020 - 2023 JustinGames | sitemap | rss