Garantie

Garantie
Naast de wettelijke zichttermijn heb je ook 2 maanden garantie op de werking van je product. Heb je een probleem met je product? Neem dan snel contact met ons op! (telefonisch of gebruik het contactformulier met vermelding van je ordernummer). Het is ook mogelijk om je product retour te sturen met het herroepingsformulier. Bij aankoop van hardware producten ontvang je een bon met een serienummer van de spelcomputer. Deze bon heb je nodig om aanspraak te maken op je garantie.

Wanneer vervalt je garantie?
- De spelcomputer is omgebouwd of er staat illegale software op de spelcomputer.
- Schade door eigen gebruik.
- Het formulier voor hardware producten ontbreekt.

Problemen met jouw bestelling?
Problemen software
Heb je een probleem met jouw CD / blu-ray? Probeer eerst om de CD schoon te maken met een doek. Alle spellen worden gepolijst en het kan voorkomen dat er residu op de CD / blu-ray is achtergebleven.

Problemen hardware / accessoires
Heb je een probleem met een bij ons aangeschafte spelcomputer / accessoire? Dan kan je (bij voorkeur telefonisch) contact met ons opnemen. Vaak kunnen wij op afstand beoordelen wat het probleem is en zo het probleem oplossen.

Andere problemen met je bestelling?
Heb je een ander probleem met je bestelling? Neem dan contact met ons op, dit kan bijvoorbeeld via het contactformulier.

© 2020 - 2021 JustinGames | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel